12 Mayıs 2010 Çarşamba

23. Buluşma, yeni format denemesi

23. toplantı 16 Mayıs Pazar günü Alsancak İskelesi'nin karşısına pek yakın olan alışıldık mekânımız Playbox'ta saat 15:00'te. Eğer bulamazsanız beni her zaman arayabilirsiniz: 0 505 334 29 44 (Görkem)



Bu 23. toplamtımızda, değişik bir format denemesi yapalım diyorum. Şimdiye kadar informal beyin fırtınası gibi yürüttüğümüz toplantılarda bir çok güzel fikir çıkardık ama, neredeyse hiçbirini işleme ve dokuma fırsatımız olmadı. (ben yokken Ertan ve Serkan önderliğinde üç hafta üzerinde çalışılan efsane oyun insectarium dışında)

Bu pazar, oyun mutfağında ilk tasarladığımız oyun taslağı olan tank 90 / tower defence melezi oyun üzerinde çalışarak başlayacağız. Sonraki haftada hangi oyunu yapacağımıza bu pazar birlikte karar veririz, ilkini ben seçmiş oldum. Hazırlıklı gelmek isteyenler, şuradan oyun hakkında yazdıklarımzıı okuyabilir:
http://oyunmutfagi.blogspot.com/2009/11/ilk-bulusmamz-18-kasm-2009.html

Katılıma göre ekiplere ayrılıp şunlar üzerinde çalışırız diye düşünüyorum:
- Narrative / Öykü
- Gameplay mechanics and progression / Oynayış ve süreç tasarımı
- Level design / Bölüm tasarımları
- Graphics art design / Görsel sanat tasarımı
- Sound art design / Ses sanat tasarımı
- Concept design / Konsept-tema tasarımı
- Interaction design / Etkileşim tasarımı

Eğer katılım az olursa gereğine göre planı değiştirebiliriz. Keyif almazsak, yine başladığımız gibi beyin fırtınası şekline de dönebiliriz. Niyetim 4-5 toplantıyı bu şekilde yaptıktan sonra tekrar eski formata dönmek ve bir süre sonra bunu tekrarlamak.

Umarım daha bile çok eğlenerek daha şık ürünler çıkaracağız.

Sevgiler,
Görkem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder