11 Ocak 2010 Pazartesi

9. Buluşma

Dokuzuncu buluşma yine Playbox'ta olacak. Hem Devrim ve Emine bize yeni yerler bulmadıkları için, hem de gürültümüzü şikayet etmeden çekmelerinden dolayı bu hafta da Playbox'tayız.

Geçen buluşma gibi bu buluşmada da, aklınızda birkaç fikirle gelmeniz süper olur! Üstelik bu hafta bir de, 2009'un en iyi oyununu seçeceğiz! (Oykun'un organizasyonuyla)

Dokuzuncu buluşmamız 13 Ocak Çarşamba saat 19:00'da, Playbox'ta, Kordon'da. Yer tarifi isterseniz Playbox'u arayabilirsiniz, 464 62 89. Tabii beni de arayabilirsiniz: 0 505 334 29 44 (Görkem)

Harita da şöyle:

3 yorum:

  1. Geçen iki sefer de aradığımda telefon cevap vermişti ve rezervasyon yaptırabilmiştim ama bu sefer defalarca aradım açmadılar. Telefonla ilgili bir aksaklık olduğunu ve Çarşamba günü bizim için yine yerleri olacağını ümit ederek bu şekilde ayarladım. Eğer olmazsa herkes toplandıktan sonra çok yakındaki Second Cup'a geçebiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Ben genelde saat 18:30 gibi orda oluyorum, eğer yer olmama gibi bir durum olursa sana haber veririm second cup a geçeriz, ama yerleri olmasa bile bizim için bi ayarlama yaparlar kesin :) Biliyosun seviyolar bizi :P

    YanıtlaSil