1 Şubat 2010 Pazartesi

12. Buluşma nerede olacakmış?

Bu hafta bir değişiklik yapalım dedik ve buluşma yine Playbox'ta. Eğer sömestr sebebiyle tenha olursa yine 8. buluşmadaki gibi Tabu'ya sarılabilelim diye. Saat 19'da buluşmak üzere. Yeri bulamazsanız beni her zaman arayabilirsiniz: 0 505 334 29 44 (Görkem)

Merak edenler için, Global Game Jam çok güzel geçti. Mümkün olduğu sürece her yıl giderim. Uğur hemen her televizyonla röportaj yaptı, efsane oldu. Acayip kıskandım.

Bizim grup Tayfa (Sadık abi, Tugay, Münire, Rıdvan ve ben), iki oyun çıkardık. Birisi 'Zampara', Oyun Mutfağı'ndan bir fikir. Biri de "Fire in the bed", bir cep telefonu oyunu. Şu adresten ikisine de ulaşabilirsiniz:

http://www.globalgamejam.org/games?tid[]=486&title=&tid_1=

Eğer playbox ne ki diyenlerdenseniz aşağıda adresi mevcut! :)
Görkem

8 yorum:

  1. Çalışmadı. (XNA yüklü.) Oyun açılıyor. İkinci resimde kopuyor. Projeye de göz atamadım ama bende VS 2005 var ki o yüzden zaten. :) Neyse, eminim güzeldir. Elinize sağlık. Bu arada ilk sanırım, mutfaktan çıkıp ta ikram edilen oyun olarak? xD

    YanıtlaSil
  2. 6. GGJ Türkiye Ana Sponsoru: Oyun Mutfağı :D

    YanıtlaSil
  3. Ve Ana Sponsorumuz Oyun Mutfağı CEO'su Görkem Paçacı'yı ana temayı açıklamak üzere kürsüye davet ediyorum.
    Şak şak şak şak şak.......
    :D :D

    YanıtlaSil
  4. 1 yıl kadar önceydi bunu yaptığımda... Eski bilgisayarımı karıştırırken, temin buldum. :)

    http://rapidshare.com/files/344972980/gorevmars.rar

    Nasıl oynanıyor sorusunu sağ üst köşedeki "YARDIM"a tıklayarak cevaplandırabilirsiniz. Yalnız biraz uzun bir giriş var. Konuşmalar bitmeden herhangi bir hareket yapamıyorsunuz. Konuşmalar bittikten sonra da sağ altta ufak bir menü çıkıyor. Orada "YENİ OYUN"a tıklayarak monoton ve sonu olmayan oyuna başlayabilirsiniz... xD

    YanıtlaSil
  5. Kusura bakmayın parça parça geliyor ama bir oyun daha buldum. Daha doğrusu oyunumsu... :D

    http://rapidshare.com/files/344983419/Eae_ik_Atae____Oyunu.rar

    Oyun yapmaya karar verirseniz ve o gün fizik sınavından 100 aldıysanız ortaya böyle şeyler çıkıyor... xD

    YanıtlaSil
  6. görkem Aysun ablayı arayıp rezervasyon yaptın mı ? aramadıysan ariim mi ben ?

    YanıtlaSil
  7. Evet abi aradim, hatta yemek yicekseniz malzeme aldirayim dedi en azindan ertanla ben yeriz oteki arkadaslari bilmiyorum dedim :) Artik ozel siparis bile veriyoruz :D

    YanıtlaSil